5 redenen waarom een bedrijfsboek een slimme strategie is

Met een bedrijfsboek – beknopt of uitgebreid – heb je een tastbare tool in handen om je bedrijf voor te stellen, verwezenlijkingen of specialisaties in de verf te zetten, nieuwe inzichten of diensten te lanceren of terug te blikken op een mooi groeiverhaal.

Betrokkenheid van medewerkers stijgt

Medewerkers voelen zich meer betrokken bij hun job als ze het unieke bedrijfsverhaal kennen, ze zijn trots om deel uit te maken van zoveel indrukwekkende realisaties. Wie weet vinden ze zichzelf wel terug op de foto’s in het boek. Het employee engagement stijgt.

Klanten krijgen bevestiging

Een bedrijfsboek bevestigt klanten in hun keuze voor je bedrijf. Ze voelen zich trots dat ze met een gedegen bedrijf in zee gingen en zijn gemotiveerd om de samenwerking verder te zetten.

Prospecten worden klant

Kun je na een prospectiegesprek een aantrekkelijk bedrijfsboek achterlaten, dan blijf je bij de prospect top of mind. De opbouw van het boek zal de potentiële klant sterken in zijn overtuiging dat jouw bedrijf een goede partij is.

Zakenrelaties onder de indruk

Trouwe zakenrelaties zullen een mooi boek met het verhaal van je bedrijf zeker kunnen appreciëren. Sommige bedrijven kiezen er doelbewust voor om een bedrijfsboek te ontwikkelen als relatiegeschenk. Origineel en waardevol.

Imagoboost

Elke keer als lezers je bedrijfsboek zien liggen, zal hun positieve impressie over je bedrijf versterken. Maak bijvoorbeeld een bedrijfsboek ter gelegenheid van een jubileumjaar of een sleutelmoment.

Meer weten?

Contacteer me